You must have either the GD or iMagick extension loaded to use this library
Problem detected on file:/home/desu/domains/desu.com.pl/wp-content/uploads/45.jpg

Losowe wpisy

NIEŻYT GARDŁA

Ostry nieżyt gardła. Do często spotykanych chorób gardła w wieku niemowlęcym i dziecięcym należy os[...]

Postępowanie przy zapaleniu wątroby typu A

Odetchnęli z ulgą, gdy dowiedzieli się, że obecnie w U SA nie hospitalizuje się już pacjentów z wir[...]

Moda i popularność medycyny estetycznej Bydgoszcz

Modna medycyna estetyczna Bydgoscz Jesteś zainteresowany ofertą jaką daje medycyna estetyczna Bydgo[...]

Przerost migdałka gardłowego

Do przerostu migdałka gardłowego usposabiają wszystkie częste stany zapalne w nosie i w jamie nosow[...]

NAPĘD RESPIRATORA

Dodatnie ciśnienie wydechowe (PEEP) działa korzystnie w niektórych schorzeniach płucnych i nie wywi[...]

Wyróżnienie przez A. Podgóreckiego (za Petrażyckim, 1969) postaw zasadniczych (pryncypialności) i postaw instrumentalnych (w wyniku bilansu rozważań za i przeciw zasadom) oraz zbadanie ich w odniesieniu do norm prawnych, powinno znaleźć swoich naśladowców w zakresie norm etyki seksualnej. Akceptacja normy prawnej na podstawie skutków (instrumentalizm), zdaniem A. Podgóreckiego, zmniejsza się wraz z wiekiem odpowiadających, wzrasta natomiast wybór na podstawie zasad. Badania nad seksem wskazywałyby raczej na tendencję przeciwną i wzrost postaw instrumentalnych, i rosnącą z wiekiem tolerancję wobec siebie i innych odchodzenia od pryncypialności postaw wyniesionych z poprzednich etapów socjalizacji bądź także wzrost tendencji do podejmowania prób rozwiązań kompromisowych 2i.

To, co powiedzieliśmy powyżej o wyznacznikach sytuacji, jest mniej czy bardziej świadomym postaciowaniem zachowania seksualnego przez człowieka. Otwarta pozostałaby sprawa trudna do rozstrzygnięcia, a mianowicie cel działań seksualnych. I tutaj za Marią Ossowską (1949) można by zapytać: Czy mają go wszystkie działania kierunkowe? Czy jest to etap końcowy jakiejś serii działań, czy też jest nim „wartość, która ma być realizowana”? Włączałam w tym schemacie cele do treści norm, które mówią, jak realizuje się wartości osobowe („ja” i „drugi człowiek” is Wydaje się, że aby przypisać komuś – w sensie modelowym – „spełnienie swego obowiązku” (np. w małżeńskim pożyciu seksualnym), należy znać jego orientację na wartość (seks), stopień poinformowania o konsekwencjach zachowania wybranego i innych zachowań, motywy rzeczywiste ,i deklarowane -intencje (co sobie chce przez to zrobić), przebieg działania, skutki.

Leave a Reply

Archiwa